Deklaracja Dostępności
Miejski Dom Kultury w Ośnie Lubuskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.mdkosnol.idcom-web.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem:
- Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowego opisu alternatywnego lub nie posiadają go wcale.
- Niektóre treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo np. poprzez nieprawidłowy współczynnik kontrastu.
Nadmierne koszty:
Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Treści nieobjęte przepisami:
Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Katarzyna Jagiełło — mejlowo mdk_osno@osno.pl lub telefonicznie +48 517 578 001.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Katarzyna Jagiełło pod adresem mdk_osno@osno.pl lub w siedzibie jednostki: ul. Rybacka 3B, 69-220 Ośno Lubuskie
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie budynku:
Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób poruszających się z pomocą wózka inwalidzkiego. Budynek posiada windę dla osób z niepełnosprawnościami. Szklane drzwi oraz ściany zostały oznaczone taśmą kontrastową.
Dostosowanie wejść do budynków:
Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób poruszających się z pomocą wózka inwalidzkigo. Można liczyć również na wsparcie pracownika.
Dostosowanie korytarzy:
Korytarze są wystarczająco szerokie.
Dostosowanie schodów:
Schody posiadają poręcze.
Dostosowanie wind:
Przy budynku znajduje się winda zewnętrzna dla osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego.
Dostępność pochylni:
Wewnątrz budynku nie ma pochylni.
Dostępność platform:
W budynku nie ma platform.
Dostępność tyflomap:
W budynku nie ma dostępnej tyflomapy.
Dostosowanie parkingów:
Przy budynku znajduje się duży i przestronny parking.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem przewodnikiem lub psem asystentem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Istnieje możliwość uzyskania wsparcia pracownika przy komunikacji z urzędnikami.
Dostępność tłumacza języka migowego:
W budynku nie ma dostępnego tłumacza języka migowego.
Dostępność informacji głosowych:
W budynku nie ma informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych:
W budynku nie ma dostępnych pętli indukcyjnych.